<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d13787416\x26blogName\x3d%C2%A4+A+Place+For+My+Head+%C2%A4\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://virt-one.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://virt-one.blogspot.com/\x26vt\x3d-2076166475851349904', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

flash back

ptg tadi si dzul tanya aku ada baca paper utusan hari khamis ke..
ada citer member kita masuk band d-va.. muka siap mekap² lagi hahaha..
aku pun terus search paper online rupanya sungguh!!

nama budak ni syahmi.. dulu jr. aku kat skolah vokasional alor star thn95.
budak ni la yg merasuk aku ngan memember dgr muzik² ntahapahapa..
dia jugak la ajar lagi 3 org sr. dia termasuk aku main alat muzik yg 'lagha'..
sampai tiap² weekend lari hostel pi jamming kat bangunan peruda a/star..
ahli kumpulan takde nama masa tu terdiri daripada
aku,bani,syahmi ngan cipon.. (gambar bawah thn 96)..
masa tu baru blajar, jamming lagu wajib la nirvana hahaha..

lepas abis spm aku study kat PJ.. cipon pulak kat Jln Semarak KL..
bani terus keja.. syahmi tunggu nak amik spm..
time ni dah putus silaturrahim jamming kitaorg.. tak cukup korum..
sethn lepas tu bila syahmi abis spm dia pun dpt sambung study cheras
kebetulan satu hostel mara ngan aku pulak.. hahaha jumpa balik geng..
masa kat hostel ni gak la aku kenai si dzul ni melalui syahmi..
dah jumpa geng apa lagi.. terus carik cipon la ajak jamming 3org je..
mula balik la tiap² weekend jamming kat cheras atau komplek wilayah..
masa ni ketandusan drummer.. pastu cipon rekemen member vokay
dulu gak si sani.. masa kat vokay dulu tak baper ngam ngan sani ni..
tapi lepas jamming skali terus ngam..
ni gambar thn 99.. aku,syahmi,sani & cipon..

gambar dulu².. hahaha kurusnyer aku dulu..

lepas aku,cipon ngan sani grad ujung thn 99.. tinggal la syahmi sesorang..
masa ni la dia carik geng baru main muzik.. kami yg lain dah pun pencen..
sampai skang ni la si syahmi ni berkecimpung dlm dunia seni ni..
last year dia join main live band kat s'wak.. skang ni dah join band d-va..
semoga berjaya la utk syahmi walaupun aku tak minat d-va ni wakaka..
ni gambar dia ngan band d-va.. Zarul, Yeop, Shahs, Syahmi & Am..
dah kurus pun si syahmi ni.. misai pun dah ilang hihihi..


rujukan: myspace.com/dva dan utusan mesia..
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

July 10, 2005 11:53 PM
Anonymous Anonymous said:
ko ke tu pakwan :(( (nangih seronok ni) uiyoOo murah rejeki laa member ko tuh..    

July 10, 2005 11:55 PM
Blogger virt said:
tu 5-6thn lepas.. skang ni camtu gak ler kot.. wakakaka    

July 11, 2005 2:22 AM
Anonymous Anonymous said:
ni sure zaman² ali setan ni.    

July 11, 2005 2:22 AM
Anonymous Anonymous said:
eh luper lak letak nama. jadi anonymousaid alam shah lak.    

July 11, 2005 7:50 PM
Blogger virt said:
wakaka seku..zaman ali setan takde gitar lagi ada moto scambler jer hehehe..
oi gadap.. tgh thn 96 baru ko kenal aku.. gambar tu awal thn 96 la..    

July 11, 2005 8:01 PM
Blogger virt said:
iskh bapak kimie nih.. date tu betul la.. pic memula tu je awal thn 96.. gambar lain tu sumer thn 99 ko dah kenal aku pun.. malah aku dah meninggalkan ko di jitra bersama kawan² lain.. aku berhijrah ke PJ utk mencuba nasib hihihi..    

July 12, 2005 3:40 AM
Anonymous Anonymous said:
aku ingat nak cari pic aku ngan syahmi ni laa..nak tumpang dlm blog pakwan...cari cari cari    

July 12, 2005 7:25 AM
Anonymous Anonymous said:
ngah cari pic ngan siti nurhalijah,, mana ni.    

July 12, 2005 9:34 PM
Blogger virt said:
weh dzul pesal tak taruk pic ko kat ko nyer blog? dah bankrap ek wakaka..    

» Post a Comment