<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d13787416\x26blogName\x3d%C2%A4+A+Place+For+My+Head+%C2%A4\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://virt-one.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://virt-one.blogspot.com/\x26vt\x3d-2076166475851349904', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

letih

fuhhh!! letih!!
mlm smlm dpt call dari ibunda tercinta bgtau adik aku dpt tawaran masuk
Kolej Universiti Teknologi Tun Hussein Onn (KUiTTHO) kat
Batu Pahat Johor.. amik course IT.. tahniah la utk adik aku..

memula family aku planning suh aku yg hantar adik aku pi johor..
huhuhu aku mana ada cuti dah asyik ponteng jer.. lagipun aku tatau
langsung area johor tu.. dah la susah nak bawa Iman jln jauh² ni..
tu la the reason (hoobastank) yg aku bg utk mengelakkan diri..
last² abg aku la kena pi jugak sbb bini dia org johor so dia tau gak
area belah² sana.. terpaksa la dia ngan bini dia mintak cuti 2hari..
disbbkan keta abg aku mengalami masalah problem air-cond,
maka dgn otomatiknya keta aku menjadi sasaran..

ptg smlm kul 4pm camtu terpaksala aku hantar keta masuk workshop utk
diservice sbb keta aku tak penah makan angin jejauh lagi.. abis gak rm155.
lepas isyak terus balik kg ngan sorang member, jumpa mak bapak aku kejap.
sampai dlm kul 10pm.. bg pesanan penaja kat adik aku sepatah 2 kata seblm
dia jadi warga johor.. patah balik singgah SP umah abg aku tuka keta..
ajar abg aku cara² guna pakai keta sikit².. kul 1am bertolak balik ke penang.
singgah kedai nasik kandaq kat penang melantak kejap..
kul 2.45am sampai umah..
ptg nanti lepas abg ngan kak ipaq aku abis mengajar, pi amik adik ngan mak
aku kat kg pastu terus bertolak ke johor.. hari selasa register..
insyallah hari rabu sampai kedah balik..
selamat jalan pergi dan balik dijalanraya dan lebuhraya hendakNya...
selamat hari raya..
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

July 18, 2005 3:43 PM
Anonymous Anonymous said:
pompuan?? pakwan.. kim salam kat adik hang.. ;p    

July 18, 2005 6:52 PM
Anonymous Anonymous said:
hish korang laju jer ngayat adik dia. teringin nak melantak nasik kandar lak. aih payah.    

July 19, 2005 12:46 AM
Blogger virt said:
woi.. ni citer adik aku yg laki tu la.. yg pompan tu dah berpunya.. sori naik lori la hahaha    

July 19, 2005 1:35 AM
Blogger Lynn said:
Eeeheehee... Selamat maju jaya, Selamat hari raya... eeeheeeheee. Kelakar la ko. Aku terketawa kejap ni.    

July 19, 2005 2:11 AM
Blogger virt said:
laaa naper ketawa kejap jer.. tak kelakar la gitu hehehehe    

July 20, 2005 11:22 AM
Anonymous Anonymous said:
tahniah kepada adik laki pakwan.. adik pompuan ko gak laa sebab dah berpunya.. muahaha    

» Post a Comment