<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d13787416\x26blogName\x3d%C2%A4+A+Place+For+My+Head+%C2%A4\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://virt-one.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://virt-one.blogspot.com/\x26vt\x3d-2076166475851349904', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

malang lagi..

hari ni jerebu dah sampai kat penang.. teruk gak nampaknye..
aku dah mula selsema+batuk+bersin.. tak selesa sungguh nak keje..
hari ni aku sampai keje kul 2.25pm..
parking keta tempat biasa iaitu tepi² jln raya sbb kilang bangang ni
ntah bila nak besarkan tempat parking keta..
harap janji je sampai berbuih+busuk mulut geng² top management tu..
aku yg hangin sgt ari ni sbb pulisi trapik pundek telah saman keta aku
sbb parking kat tepi jln tu.. surat saman tu plak pukul 2.35pm..
adeh baru 10 minit parking haprak² ni dah mai saman..
takat nak baya 30 ketoi tu aku tak kisah sgt..
aku tak puas ati sbb selama berthn aku keje sini mmg situ ler tempat
parking keta pekerja² malang tiap² hari..
banci punya banci member aku pun kena gak saman smlm parking kat
area berdekatan gak.. sialnyer polis ni..
lenkali kuarkan la notis ke buat line petak kuning hijo ke apa dulu..
ni pakai nak saman je.. kalo ye pun buat keje, pesal berthn² dulu tanak
kasi saman plak walhal mmg situ la hari² org parking keta..
anyway, kpd pulisi yg menyaman keta aku tu... "demyuh forevaaa!!!"
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

August 13, 2005 4:05 PM
Anonymous Anonymous said:
tak yah bayar la pakwan.. ko campak buang je surat chenta tu.. nanti kua waran ko bayar aaa    

August 13, 2005 11:57 PM
Blogger virt said:
nak mandi camana bob.. bunga sumer dah kena jerebu bahaya kesihatan nnt.. huhuhu..
mmg aku bajet tak bayar pun pakkon.. baru ada 2 kpg saman ni.. simpan dlm frame dulu..    

August 14, 2005 4:22 PM
Blogger virt said:
sini pun alhamdulillah.. dah kurang byk dari semlm.. subuh tadi ujan lebat.. hari ni mendung je sepanjang ari..    

» Post a Comment